Wednesday, January 22, 2014

T. S. Eliot - Die minnesang van Sint Sebastiaan

Sint Sebastiaan, Rubens

Die minnesang van Sint Sebastiaan
T. S. Eliot

Ek sal kom in 'n hemp van hare
Ek sal kom met 'n lamp in die nag
En sit aan die voet van jou trappe;
Ek sal myself kasty tot ek bloei,
En na uur op uur van gebed
En geseling en genot
Tot my bloed die lamp omgewe
En glinster in die lig;
Ek sal opstaan jou neofiet
En die lig uitblus
Om te volg waar jy lei,
Te volg waar jou voete wit
Skyn in die donker na jou bed
En waar jou japon wit is
En teen jou japon jou gevlegte hare.
Dan sal jy my inneem
Omdat ek weersinwekkend vir jou is
Jy sal my inneem sonder skaamte
Want ek sal dood wees
En wanneer die oggend daag
Sal my kop tussen jou borste rus.

Ek sal kom met 'n handdoek in my hand
En jou kop af tot onder my knieë buig;
Jou ore krul terug op 'n sekere manier
Soos niemand anders s’n ter wêreld.
As die ganse wêreld wegsmelt in die son,
Smelt of vries,
Sal ek onthou hoe jou ore gekartel was.
Ek sal vir 'n oomblik huiwer
En die kurwe met my vinger volg
En jou kop onderkant my knieë –
Ek dink dat jy uiteindelik sal verstaan.
Daar sal niks bly om te sê.
Jy sal my bemin omdat ek jou moes verwurg
En om my berugtheid;
En ek sal jou nog méér bemin omdat ek jou moes vermink
En omdat jy vir niemand langer mooi is nie
Behalwe vir my.

[Vertaal deur Johann de Lange]

Yukio Mishima as Sint Sebastiaan